Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Αν δεν τον βάλεις, θα στον βάλει

-Τόση ώρα φιλιόμαστε και χαϊδευόμαστε κι εσύ δεν τόλμησες να πας παραπέρα. Είχες την ευκαιρία σου και την έχασες. Τώρα είναι η σειρά μου.
Βγήκε από το καθιστικό κι όταν επέστρεψε ήταν γυμνή. Όμως ανάμεσα στα πόδια της, υπήρχε ένα χοντρό και μακρύ ομοίωμα πέους.
-Ωχ, τι είναι αυτό το πράγμα που φοράς;
-Κοίτα τα στήθη μου, με αυτά έπαιζες τόση ώρα. Τώρα, θα γνωρίσεις και το κάτω μέρος του κορμιού μου. Από την έκφρασή σου, καταλαβαίνω πως δεν το έχεις ξανακάνει. Σήμερα είναι η τυχερή σου μέρα.

Ήταν πολύ δυνατή. Δεν ήξερα τι θα γινόταν. Θα άντεχα να μου καρφώσει αυτό το πράγμα που κρεμόταν ανάμεσα στα πόδια της;

-Σε παρακαλώ, σταμάτα, δεν το έχω ξανακάνει, είμαι παρθένος, φοβάμαι
-Από σήμερα και μετά θα παρακαλάς γιά το καυλί μου. Θα σε ξεπαρθενιάσω. Ο στενός κωλαράκος σου, χρειάζεται ένα μακρύ και χοντρό εργαλείο για να ανοίξει.
-Σου υπόσχομαι πως θα στο κάνω προσεχτικά. Αλλά μην παίρνεις τα λόγια μου τοις μετρητοίς. Περίμενα γι αυτό, από την πρώτη μέρα που σε γνώρισα.

Μου τον κούμπησε κι άρχισε απαλά να τον σπρώχνει μέσα.
-ΑΑΑΑΑΑΑΑχχχχ


-Το καυλί μου χώνεται στην κωλοτρυπίδα σου και θα στο καρφώνω μέχρι να αρχίσεις να φωνάζεις από τον πόνο.

-ΑΑΑ ΟΟΟΟΟ ΟΥΧ ΟΥΧ ΟΥΧ ΟΧΙΙΙΙΙΙ
-Ετοιμάσου, θα στο χώσω ποιό βαθειά
-ΧΧΧΧΧ ΟΟΟΟΟΟΟ ΑΑΑΑΑΑΑΑ
Μου έκλεισε το στόμα με το χέρι της.
-Σταμάτα να φωνάζεις. Θέλεις να μάθουν οι γείτονες ότι σε ξεκωλίαζω;

Δεν μπορούσα να ξεφύγω. Με είχε παγιδεύσει στον καναπέ και το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να προσπαθήσω να αντέξω, καθώς έμπαινε μέσα μου όλο και πιό βαθειά.


-Σ' αρέσει μέχρις εδώ;
-Ουχ Ουχ, πονάω, πονάω πολύ. Αχ Αχ Σε παρακαλώ, βγάλτον, βγάλτον
-Εντάξει, τον βγάζω καιιιι...
-ΑΑΑΑΑΑΑΑ Ωχ Ωχ
-Στον βάζω μέχρι το τέρμα
-ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ οοοοοο
-Σ' αρέσει; Είμαι όλη μέσα σου. Είναι τόσο ωραίο αυτό...
-Ωχ Ωχ Ωχ
-ΝΑΙ ΜΩΡΟ ΜΟΥ, ΠΑΡΤΟΝ ΟΛΟ. ΠΑΡΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΡΜΑ. Πως είναι να έχεις όλο το καυλί μου χωμένο στην κωλοτρυπίδα σου;
-ΜΜΜΜ Ωχ μμμμμμμμμμμμμ
-Είναι καλό που έχεις πάψει να μιλάς και βογγάς μονάχα;
-μμμμμ
-Σου έχει σηκωθεί και κουνιέσαι σαν πουτάνα. Είσαι η πουτάνα μου. Πάρτον παρτον πουτάνα, να να να
-Αχ αχ αχ ωχ ωχ
-Σ' αρέσει να σε γαμάνε άγρια, έτσι δεν είναι; Να σε γαμάνε σαν κοριτσάκι, ξεκωλιάρη;
-Ναι ναι ωχ ωχ ωχ
-Σ' αρέσει πουτανίτσα. Θα σε κάνω να σου αρέσει. Θα παρακαλάς να σε γαμήσω κάθε φορά που θα με βλέπεις. Θα γίνεις η φιλεναδίτσα μου, η μικρή μου καυλιάρα πουτάνα
-Ναι ναι ναιιιι
-Έτσι γαμάω εγώ τα κωλαράκια! Βαθειά και δυνατά. Έτσι θα σε γαμάω και σένα πό δω και πέρα. Κι όσο ο κώλος σου είναι ακόμα στενός, θα σου κάνω εντατικά μαθήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου